piątek, 4 sierpnia 2017

Podsumowanie lipca

No i za nami połowa wakacji. Muszę przyznać, że ten miesiąc był obfity w smutek i radość. Zacznijmy od tych pozytywnych chwil: dostałam moją pierwszą pracę co prawda tylko jednodniowa była, ale miło ją wspominam, bo ludzie byli bardzo mili i bardzo dobrze mi się pracowało. Po za tym byłam na weselu na którym też dużo się fajnych chwil wydarzyło. Przeczytałam też sporo książek obejrzałam jeden serial i kilka filmów i zaczęłam się samodzielnie uczyć hiszpańskiego. Ze smutniejszych wydarzeń byłam w szpitalu na badaniach kontrolnych na szczęście wszystkie wyniki wyszły dobrze więc nie ma obaw. Ale był to mój ostatni pobyt w CZD więc trochę mi było smutno kiedy żegnałam się ze wszystkimi "ciociami". No i smutnym wydarzeniem była śmierć cioci siostry mojego dziadka byliśmy na to przygotowani, bo długo zmagała się z białaczką, ale jednak odejście bliskiej osoby zawsze nas boli. A więc jak widzicie w tym miesiącu bardzo dużo się działo i na pewno będę go wspominać jeszcze przez długi czas. A teraz przejdźmy do podsumowań ogólnych, bo na tym początku strasznie się rozpisałam.



Przeczytałam w tym miesiącu 5 książek.
I mimo tego, że nie jest to jakiś zaskakujący wynik to ja jestem zadowolona. Może było by tych książek więcej, ale po przeczytaniu Czereśni nie mogę się za nic zabrać.
Mimo tego czytelniczo poszło mi lepiej niż w czerwcu.
_________________________________________________________________________________

1. Życie jak malowane - Karolina Wilczyńska - 314 stron

2. Załatw pogodę, ja zajmę się resztą - Renata Frydrych - 510 stron

3. Wszystkie twoje marzenia - Agata Czykierda-Grabowska - 382 stron

4. Kropla zazdrości morze miłości -  Natalia Sońska 363 stron

5.Czereśnie zawsze muszą być dwie - Magdalena Witkiewicz - 478 stron
_________________________________________________________________________________

Łącznie przeczytałam  2047 stron co daje mniej więcej 66 strony dziennie.


W tym miesiącu miałam bardzo dużo czasu i obejrzałam 4 nowe filmy obejrzałam jeszcze raz dwie pierwsze części Harrego i wkręciłam się w trzy seriale.

No to może zacznijmy od filmów:

1. Piękna i Bestia - Tak jak wam pisałam chciałam bardzo obejrzeć ten film. Oglądałam wersję z polskim dublingiem i podobało mi się chciałabym zobaczyć wersję z napisami i mam nadzieję, że w sierpniu uda mi się to zrobić.

2. Wszystko albo nic - Nie jest to arcydzieło kinomatografii tylko zwykły taki prosty film na luźny wieczór kiedy chcemy się odmóżdżyć i zrelaksować. Nawet mi się podobał, ale po zwiastunie trochę liczyłam na coś innego.

3. Dzieciak rządzi - Któregoś wieczoru usiedliśmy z bratem i go obejrzeliśmy. Bardzo fajna animacja do obejrzenia całą rodziną lub z młodszym rodzeństwem.


4. Alex i spółka Jak dorosnąć pod okiem dorosłych - Ten film obejrzałam głównie dlatego, że wkręciłam się w serial i zżyłam się z bohaterami. Nie mniej jednak polecam go nawet jeśli nie oglądaliście serialu.


No to jak już wspomniałam o serialach to przejdźmy do nich:

Pierwszym serialem który mnie pochłonął był Alex i spółka. Disneyowski serial o czwórce przyjaciół, którzy poznają się w liceum. Zakładają zespół potajemny ponieważ w ich liceum słuchanie muzyki i jej tworzenie jest zabronione. Za mną 3 sezony. I jestem zakochana i w serialu i w piosenkach z tego serialu. Niestety wyemitowano tylko 40 odcinków a następne 19 nie jest jeszcze w wersji polskiej i nie wiadomo, kiedy będzie reszta :(

Drugi serial to 39 i pół kiedyś pamiętam że moja mama go oglądała. Ostatnio natknęłam się na jakiś odcinek w telewizji i od tej pory wciągnęłam się i obejrzałam 2 sezony na Playerze i teraz kończę 3.



Trzeci serial to Doktor Martin niestety w internecie nigdzie nie można go znaleźć. Więc oglądam go na ATM rozrywce powtórki są o 11.30 a o 18.00 są nowe odcinki.Bardzo fajny angielski serial o tym jak wielki chirurg ma wstręt na widok krwi i przeprowadza się do małego angielskiego miasteczka by tam leczyć ludzi. Bardzo ciekawy pełen angielskiego czarnego humoru. 





Muzycznie było bardzo różnorodnie a więc łapcie link do całej playlisty:
LINK DO PLAYLISTY Z LIPCA

A te piosenki były najczęściej słuchane:

A jak wam minął ten miesiąc?
Co wy czytaliście/oglądaliście/słuchaliście w tym miesiącu?

wtorek, 1 sierpnia 2017

Jestem hejterem! Book Tag ........................



Dzisiaj przychodzę do was z tagiem do którego nominowała mnie Julka z bloga Czytam oglądam recenzuje za co jej bardzo dziękuję. Nie wiem za bardzo jak podejść do tego tagu dlatego tak długo się do niego zbierałam. Ja nie jestem bardzo wymagającym czytelnikiem, więc i rzadko staje się hejterem jakiejś książki. Ale spróbuję swoich sił i jak by coś było mocno naciągane to przymknijcie na to oko ;) Okej no to zaczynamy.


1. Co ja czytam - książka z błędami logicznymi.
Długo rozmyślałam nad tym pytaniem i w końcu zdecydowałam się tutaj podać Złamane serca - Pameli Wells.


2. A ta/ten tu czego?! - książka z irytującym głównym bohaterem.
Adam z Wróć jeśli pamiętasz. Jak on mnie denerwował tym swoim użalaniem się nad sobą. 
Czytanie tego było katorgą :D 
Nie polecam tej książki pierwsza część jest genialna, ale druga ewidentnie jest pisana na siłę.


3. Grafomania - powieść z denerwującym stylem autora: denne dialogi, nudne opisy lub po prostu słaby warsztat.
Ta autorka z tego słynie a jest to Nie oddam dzieci - Katarzyny Michalak. 
Nie które jej książki jakoś da się przeczytać, ale ta książka to chyba jej najgorsze dzieło.

4. No i po co to było? - drugi tom, który nie dorównał pierwszemu.
No i tu właśnie pasuje też Wróć jeśli pamiętasz. Nie mam pojęcia po co był ten drugi tom.

5. Schowaj ten czerwony dywan! - książka niezasłużenie popularna. 
I tu prawdopodobnie nagrabię sobie u was bo dla mnie niezasłużenie popularne jest 
Gwiazd naszych wina. Nie była dla mnie arcydziełem i nie rozumiem jej fenomenu.

6. Tak złe, że aż dobre – guilty read. 
Złamane serca - Pamella Wells.

7. Dobranoc, pchły na noc – książka, nad którą można zasnąć.
Moim fenomenem w zasypianiu są Krzyżacy Sienkiewicza usnęłam po przeczytaniu jednej strony :D

8. A to co, farba się wylała? – brzydka, irytująca okładka.
Według mnie najgorsza okładka to okładka Miasta kości w stary wydaniu.

9. No i gdzie ten suspens? - książka do bólu przewidywalna.
Złamane serca - Pamella Wess - okropna książka, przewidywalna i pusta. 

10. Depczesz mi po odciskach - rzeczy, których nie lubię w książkowym świecie. 
Tak jak wiele osób mówi o tym powiem i ja nie lubię tych blerbów na okładka, że jakiś tam wielki autor poleca tą książkę itd. Po za tym nie lubię też tego że jest na przykład 3 tom serii a na końcu książki reklamują dwa poprzednie. No chyba logiczne, że jak ktoś czyta 3 tom to już poprzednie zna.

piątek, 28 lipca 2017

Książkowe Inspiracje #22


Przyszedł czas i na nową porcję inspiracji książkowych. Po za tym chciałabym was się zapytać co byście może chcieli zobaczyć na moim blogu mam teraz dużo czasu wolnego więc mogłabym coś dla was stworzyć jeśli macie jakieś życzenia lub propozycje piszcie ;) A teraz zapraszam do oglądania ;)

grafika book, cat, and coffee
Link do autora
grafika photography, reading, and book
Link do autora
grafika books, flowers, and reading
Link do autora
grafika book, coffee, and drink
Link do autora
grafika books, dr martens, and flower
Link do autora
Tak jak zwykle wszystkie zdjęcia pochodzą z portalu http://weheartit.com We Heart It

Po za tym pod każdym zdjęciem macie odnośnik do autora :)


Które zdjęcie najbardziej wam się spodobało?

wtorek, 25 lipca 2017

Muzyczne Inspiracje #22


Dziś mam dla was nową porcję muzycznych inspiracji na koniec tego miesiąca byście znów mogli nacieszyć oczy i zainspirować się. Zapraszam do oglądania ;)

grafika piano, girl, and music
Link do autora
grafika guitar, dog, and music
Link do autora
grafika violin, music, and photography
Link do autora
grafika guitar, music, and photography
Link do autora
Tak jak zwykle wszystkie zdjęcia pochodzą z portalu http://weheartit.com We Heart It

Po za tym pod każdym zdjęciem macie odnośnik do autora :)


Które zdjęcie najbardziej wam się spodobało?

poniedziałek, 17 lipca 2017

Stosik #13 - Upadek czytelniczych planów wakacyjnych


No i właśnie przedstawiam wam upadek moich planów czytelniczych na wakacje. Jedna wyprawa do biblioteki i już powstał ten oto stosik do przeczytania :D Więc plany czytelnicze na wakacje się zmieniły, bo chcę czytać to na co mam ochotę i akurat te książki mnie do siebie bardziej przyciągają :D Nie przedłużając oto książki, które będę czytać w najbliższym czasie ;)


1. Zielarnia nad Sekwaną - Liliana Fabisińska
2.  Czereśnie zawsze muszą być dwie - Magdalena Witkiewicz
3. Był sobie pies - W. Bruce Cameron
4. Córka wiatrów - Magdalena Kordel
5. Ponad wszystko - Nicola Yoon
6. Kropla zazdrości morze miłości - Natalia Sońska

To będę czytać w najbliższym czasie. Najbardziej ciekawa jestem Ponad wszystko. Czereśnie zawsze muszą być dwie też o niej dużo słyszałam. Magdalena Kordel to moja ulubiona polska pisarka więc jestem ciekawa co tym razem dla nas stworzyła. Po za tym Kropla zazdrości morze miłości też zapowiada się ciekawie. 

A wy jakie macie plany czytelnicze na najbliższy czas? 
Czytaliście coś z mojego stosiku? 
Polecacie?

piątek, 7 lipca 2017

Filmy i seriale, które chcę obejrzeć w te wakacje


Post z planami czytelniczymi przyjęliście bardzo pozytywnie cieszę się z tego powodu. Chcieliście zobaczyć wersję filmową, więc oto jest :) Dorzucę jeszcze dwa seriale w bonusie :D A więc przedstawiam wam filmy i seriale, które chcę obejrzeć w te wakacje.

Znalezione obrazy dla zapytania la la land plakat
1. La la land - O tym filmie było tak głośno prawie dostał Oskara i wszyscy go wychwalali. A ja chciałam obejrzeć go dopiero jak już ludzie trochę o nim zapomną. By zrobić to sobie na spokojnie i porozmawiać z tymi, którzy go już oglądali już jak opadną emocje z nim związane ;)



Znalezione obrazy dla zapytania piękna i bestia plakat
2. Piękna i Bestia - Jakoś tak się złożyło, że nie miałam czasu by zobaczyć go po premierze, więc teraz jest to idealna pora by to nadrobić. Muzyka jest piękna więc zobaczymy jak będzie całokształt i jeszcze Emma jako Bella musi być dobrze ;)


Znalezione obrazy dla zapytania ponad wszystko plakat

3. Ponad wszystko - jakoś przypadkowo zobaczyłam zwiastun i tak bardzo mi się spodobał, że teraz najpierw przeczytam książkę a później zobaczę czy jest tak dobry jak jego zwiastun ;)



Znalezione obrazy dla zapytania wszystko albo nic4.Wszystko albo nic - Podobno nie jestem to film wysokich lotów, ale gra w nim mój ulubiony aktor czyli Żebrowski :D Uwielbiam go za postać Falko z Na dobre i na złe. No i zobaczymy czy w tym filmie dobrze gra czy dał dupy :D




No i to wszystkie filmy jakie chcę na daną chwilę obejrzeć w te wakacje oczywiście nie liczę filmów, które będę sobie odświeżać czyli Harry i Opowieści z Narni. A teraz przed wami dwa seriale, które chcę obejrzeć a jeden tak na prawdę już kończę.

Podobny obraz

1. Alex i Spółka - Disneyowski serial o czwórce przyjaciół, którzy poznają się w liceum. Zakładają zespół potajemny ponieważ w ich liceum słuchanie muzyki i jej tworzenie jest zabronione. Za mną pierwszy sezon, który moim zdaniem był jak na razie najlepszy i drugi sezon zostały mi już tylko 8 odcinków 3 sezonu i reszta której premiera będzie jakoś w wakacje nie podany jest dokładny termin.


2. Trzynaście powodów - O tym serialu było bardzo głośno na youtube podobno powala na kolana. Chcę się sama o tym przekonać w te wakacje ;)


Jak widzicie filmów jest trochę więcej niż seriali. Dlatego, że wolę format filmów niż seriali wolę obejrzeć dwu godzinny film niż obejrzeć 13 odcinkowy serial po 20 minut jeden odcinek. 
Jeśli macie mi do polecenia jakieś fajne filmy lub seriale piszcie w komentarzach dajcie znać też czy któryś z filmów bądź seriali oglądaliście :)

poniedziałek, 3 lipca 2017

Podsumowanie czerwca


No i mamy lipiec a to oznacza, że nadszedł czas by podsumować ostatni miesiąc szkoły czyli czerwiec. Był to trochę pechowy dla mnie miesiąc, ale było też kilka pozytywnych chwil. Wystawianie ocen dobiegło końca, napisałam egzaminy zawodowe i wreszcie mam wakacje. Ogólnie mimo, że w tym miesiącu na prawdę dużo się działo udało mi się przeczytać 4 książki i obejrzeć dwa filmy.  Więc muszę powiedzieć, że był to całkiem udany miesiąc.



Przeczytałam w tym miesiącu  4 książki.
I mimo tego, że nie jest to jakiś zaskakujący wynik to ja jestem zadowolona. 
W tym miesiącu na prawdę dużo się działo, a czytelniczo poszło mi lepiej niż w maju.
_________________________________________________________________________________

1. Never never - Colleen Hoover - 246 stron

2. Silver Trzecia księga snów - Kerstin Gier - 450 stron {LINK DO RECENZJI}

3. Błąd - Elle Kenedy- 292 strony

4. Przez niego zginę - K.A. Tucker - 507 stron
_________________________________________________________________________________

Łącznie przeczytałam  1495 stron co daje mniej więcej 50 strony dziennie.



W tym miesiącu widziałam też dwa nowe filmy:

1. Wygrane marzenia - Taki luźny amerykański film o tym jak dziewczyna z prowincji jedzie do Nowego Jorku by spełnić swoje marzenia. Kiedyś leciał na Jedynce i obejrzałam taki lekki na jakiś luźny wieczór.


2. Magiczne drzewo - Mój brat ostatnio zaczyna czytać i wkręcił się w tą serię i nonstop o niej nawija, więc żeby cokolwiek w tym temacie się dowiedzieć. Obejrzałam z nim ekranizacje pierwszego tomu - Czerwone krzesło. Całkiem przyjemnie się oglądało aczkolwiek to jednak seria dla dzieci w wieku 10 - 12 lat.




Muzycznie było bardzo różnorodnie a więc łapcie link do całej playlisty:
LINK DO PLAYLISTY CZERWCOWEJ

A te piosenki były najczęściej słuchane:

A co wy czytaliście/oglądaliście/słuchaliście w tym miesiącu?

czwartek, 29 czerwca 2017

Książkowe Inspiracje #21


Mamy wreszcie upragnione wakacje i teraz mnóstwo czasu na czytanie. Mam nadzieję, że te inspiracje jeszcze bardziej zmotywują was do czytania cudownych nowych historii albo przypominania sobie książek z dzieciństwa.

grafika books, flowers, and nature
Link do autora
grafika book, beach, and summer
Link do autora

Tak jak zwykle wszystkie zdjęcia pochodzą z portalu http://weheartit.com We Heart It
Po za tym pod każdym zdjęciem macie odnośnik do autora :)


Które zdjęcie najbardziej wam się spodobało?

poniedziałek, 26 czerwca 2017

Muzyczne Inspiracje #21


Wakacje rozpoczęte dzisiaj jeszcze ostatnie zadanie do wykonania przede mną czyli praktyczna część egzaminu zawodowego. Trzymajcie kciuki mocno za mnie o szesnastej, bo bardzo się obawiam, że nie uda mi się zdać. Część teoretyczna zdana na 75%, więc nie najgorzej teraz tylko 75% z praktycznego. Dobra a teraz przejdźmy do przyjemniejszej części czyli inspiracji muzycznych, które dla was przygotowałam. Mam nadzieję, że spodobają wam się i zapraszam do oglądania ;)

Grafika użytkownika Zahraa A. Aljaleel
Link do autora
grafika harmony, music, and piano
Link do autora
grafika guitar, paris, and music
Link do autora
grafika flowers, guitar, and music
Link do autora
grafika violin, girl, and dress
Link do autora
Tak jak zwykle wszystkie zdjęcia pochodzą z portalu http://weheartit.com We Heart It

Po za tym pod każdym zdjęciem macie odnośnik do autora :)


Które zdjęcie najbardziej wam się spodobało?

piątek, 23 czerwca 2017

Plany czytelnicze na wakacje


Nawet już nie skomentuje tego, że ten czas tak szybko leci i już dziś skończyliśmy rok szkolny. Zaczęły się wakacje i oczywiście jako zawodowy książkoholik chcę jak najwięcej książek przeczytać w te wakacje. I dzisiaj przedstawię wam plany czytelnicze na te dwa miesiące. Oczywiście chcę zaznaczyć, że te książki chcę przeczytać, ale pewnie jeszcze w tym czasie na bieżąco pojawią się jakieś książki, więc ten plan jest ruchomy. Okej jak już wszystko sobie wyjaśniliśmy teraz pokaże wam co chciałabym przeczytać w te dwa miesiące.

1. Seria Harry Potter - nie wiem jak wy ale według mnie ta seria jest idealna na wakacje. Bardzo ubolewam nad faktem, że w tym roku TVN nie emituje Harrego. Ale mimo wszystko chcę sobie odświeżyć filmy jak i książki.

Znalezione obrazy dla zapytania ania z zielonego wzgórza 5 tomów

2. Ania z Zielonego Wzgórza - już od jakiegoś czasu chciałam odświeżyć sobie Anię, ale jak zobaczyłam to cudowne pięciotomowe wydanie wiedziałam, że muszę go dostać w swoje łapki i mam nadzieję, że niebawem to nastąpi.


3. Pamiętnik Nastolatki 12,13,14 - To już ostatnie tomy tej serii i chciałabym ją zakończyć niestety nigdzie nie ma 12 tomu. Biblioteka już dwa razy chciała zakupić, ale niestety nie mają na stanie więc czekam nadal 13 i 14 tom mam już wypożyczony i czekam tylko na tą 12.


4. Oddam Ci słońce - ta książka już leży u mnie na półce już dużo czasu, ale jakoś nigdy nie mogę się za nią zabrać i mam nadzieję, że jej czas nadejdzie w te wakacje ;)


5. Życie jak malowane - piąty tom serii Jagodno który miał premierę 15 czerwca. Uwielbiam tą serię i zabieram się za nią w pierwszej kolejności <3


6. Córka Zjadaczki Grzechów i Śpiący książę - To moja nagroda książkowa za czytelnictwo w szkolnej bibliotece szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia o czym to jest, ale pewnie przeczytam jeśli czytaliście dajcie znać ;)

I chyba w sumie jest to wszystko co na daną chciałabym przeczytać w te wakacje. Jak mówiłam na pewną jeszcze znajdą się jakieś nowości, które będę czytać miedzy tymi które sobie zaplanowałam. Na pewno nie uda mi się przeczytać tego wszystkiego, ale mam nadzieję, że chociaż połowę.

A wy jakie macie plany czytelnicze na te wakacje? 
Co będziecie czytać?
Napiszcie mi też czy chcielibyście taki post z filmami/serialami, które chce obejrzeć w wakacje ;)